DAGEN EFTER

Helt otroligt goda Strawberry Daiqiuri´s drack vi på Friday´s igår!

Igår åkte jag, Mickan, Tess och Michelle in till stan, utan karlar och utan barn.
Vi började med lite shopping på H&M, sen hämtade vi ut biljetterna till bion som jag hade bokat. Sex and the City 2 så klart! Innan bion gick vi till Friday´s för att äta middag, de gjorde vi verkligen rätt i. Jättegod mat och smaskiga drinkar. Som efterrätt tog vi varsin glassdrink, sen var vi så mätta att vi knappt kunde röra oss. Men en promenad till bion orkade vi förstås. Alla tyckte filmen var bra och vi skrattade nog mest av alla i hela salongen. Efter bion gick vi tillbaka till Friday´s för en sista drink och sen tog vi en taxi hem. Mycket lyckad kväll och jag hade hur trevligt som helst och de var inte sista gången vi hittade på något utan barnen.

Kommentarer
Postat av: michelle

det har du rätt i - att det var trevligt alltså. det ska vi göra om. nästa gång hoppas vi dock bion va? :D:D:D

2010-07-24 @ 21:23:30
Postat av: Jeanette - Mamma till Noel

Synd att ni inte ringde mig :/

2010-07-24 @ 22:45:54
URL: http://deeluxee.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack för i fredags, väldigt kul och som vi skrattade. Hoppas du tar väl hand om min tröja :-)

Vi kanske ska boka en dag att ses hihi.

2010-07-25 @ 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0