APAN LEIA

Jag tror att Leia fått för sig att hon är en apa! Så här kryper hon omkring nu förtiden, se rätt lustigt ut!

Idag har vi vart i Kista Galleria och strosat, Leia fick en munktröja och jag köpte ett nytt diskställ.
Är rätt stolt över mig själv, jag köpte inte ett enda klädesplagg till mig själv. Däremot köpte Jonas en tröja, han handlar typ aldrig kläder till sig själv så de var han mer än värd.
Vid halv åtta tog jag och Leia en promenad hem till Michelle och Mio, dom hade precis kommit hem från Öland där dom har vart i en vecka. Vi har saknat dom sååå mycket! Mycket trevligt att träffas, Leia fick potatisbullar och sen tog vi en promenad till Ica för Michelle behövde handla frukost och jag passade på att handla mjölk. På väg hem igen somnade båda barnen, perfekt! Lite synd att vägen hem inte var lite längre, vi kan prata i evigheter...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha så där håller E också på... Våra älskade apungar!!

2010-07-21 @ 20:14:12
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0