ON A TUESDAY

Mammas stora tjej!

Idag har vi mest varit hemma och lekt, en liten sväng i Centrum har vi dock hunnit med. Hälsade på moster och handlade lite hudvårdsprodukter. Snart börjar de ju bli dags för middag och de blir väldigt enkelt idag, makaroner med korv till Leia och rester till mig. Om ca 4 timmar ska jag även pallra mig ner till gymmet, känner att träningsvärken lurar i benen efter igår men idag är de bicepsen som ska få jobba. Har kommit på mig själv med att jag kör alldeles för många repetitioner med för lite vikt så de ska jag tänka på ikväll. Tungt ska de vara!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fin blogg!! :)

2010-11-03 @ 01:03:59
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0