THURSDAY IT IS

Inte mycket tid och lust till bloggande på senaste! Men jag tänkte att om jag slänger in ett inlägg så kanske de börjar rulla på igen. Har kommit igång med träningen ordentligt igen efter sommarens uppehåll. De muskler jag tappat har jag lyckats få tillbaka så de känns bra, nu är de bara att fortsätta kämpa så ska nog dom där 10kilos-hantlarna inte vara någon match. Varannan måndag kommer jag mäta mig och även kolla av vikten (även om jag inte lägger allt för stort fokus på den nu när jag är i uppbyggnadsfas).
Här har ni mina senaste mått, tagna i måndags jämförda med när jag mätte senast vilket var 5:e maj:
  • Överarm, 5/5 - 30cm 25/10 - 30,5cm
  • Under brösten, 5/5 - 76cm, 25/10 - 78cm
  • Midjan, 5/5 - 72cm, 25/10 - 72,5cm
  • Höfter, 5/5 - 88cm, 25/10 - 89cm
  • Stuss, 5/5 - 101cm, 25/10 - 104cm
  • Lår, 5/5 - 58cm - 25/10 - 62cm
  • Vad, 5/5 - 35,5cm - 25/10 - 35,5cm
Inte så jättestora skillnader, ökat på både bra och dåliga ställen. Så länge de är muskler så är ju allt som de ska men när de gäller stussen och låren som är mina svåraste områden så vet jag garanterat att de inte är några muskler som står för ökningen utan snarare några chokladbitar för mycket. Men de får jag jobba på som sagt.
Vikten kommer jag oxå kolla varannan vecka, mest bara för att ha lite koll. Dagens vikt landade på 64,9kg, vilket är en minskning med 1,1kg sen jag vägde mig i helgen. Nu blir de lunch och lite senare hoppas jag att jag hinner ner till gymmet för veckans 4:e pass. De är benen som står på tur och jag är faktiskt riktigt motiverad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0