TORSDAGSLEK + FORMEXBILD

Idag har vi haft mycket roligt för oss! Dagen började lugnt hemma, sen kom Leias mormor och vi gick över till Centrum en sväng. Efter lite stros och besök på H&M (jag köpte inget jag lovar) gick vi hem igen, dags för lilla damen att sova middag och för mig och mor att sätta oss ner och brainstorma lite. Om vad får ni veta när/om planerna blir verklighet. Tiden går fort när man har roligt, så jag planerade middagen och sen mötte vi upp Michelle och Mio i Centrum (ja vi bor granne med centrum så de blir några besök), kidsen fick leka lite i lekhagen och sen gick vi till Ica för att inhandla ingredienser till maten. Våfflor stod nämligen på menyn! Jag och Michelle proppade i oss mest medan ungarna tyckte de var gott men hellre ville ha korv. Efter maten hann vi med en massa lek innan de var dags för våra vänner att åka hem, de är så kul att se Leia och Mio leka för dom leker så himla bra tillsammans.

Var dålig på att ta bilder idag så jag bjuder på denna bild från mässan som jag inte visat tidigare.

Detta är i Miljögårdens monter (de är min tokiga moster ni ser i bakgrunden), ser ni hur mycket fina grejer dom har. Man får verkligen behärska sig när man går runt med blippern även om man skulle vilja beställa allt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heaven, I'm in heaven! Skulle nog ha svårt att behärska mig om jag var på den mässan hehe:)

Tack för de söta orden i min blogg, vad snällt av dig.

Vilken go' liten tjej du har:)

Kram kram!

2010-09-06 @ 17:55:39
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0