VÅRKÄNSLOR

De var ett tag sen jag bloggade men de blir så när de är jobb hela dagarna plus att lilla damen är sjuk. Men idag är vi hemma från jobb och dagis, Leia har åkt på en riktig förkylning som hon även har delat med sig lite av. Vi ska bara ta de lugnt, mysa och vila. Just nu längtar jag mest till nästa månad, Februari är en av de bästa månaderna. Den är kort och jag fyller år! Jobbar på min födelsedag så jag har lovat att baka massa gott och ta med mig. Våren och sommaren är verkligen mina favorit årstider, jag blir alltid inspirerad att baka och göra fint hemma när våren närmar sig. Jag har faktiskt äntligen tagit bort all jul så nu är våren välkommen här hemma.


pics: mina gerberor från förra året, håller tummarna för att Ikea säljer dessa även i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0