ÄNTLIGEN LEDIG - ÄNTLIGEN TRÄNA

Här vaknade vi pigga och utvilade kl 8, nu har vi precis ätit frukost. För mig blev de två kokta ägg och en protein-smoothie. Leia åt allt möjligt som vanligt! Snart dags att dra på sig träningskläderna (ÄNTLIGEN!) och åka ner till gymmet. Denna vecka kommer jag bara hinna med 3 pass, vill helst köra 4 men på lördag är gymmet bara öppet till 17 och jag slutar 17.30. Får göra så att jag hoppar över ben denna vecka och kör 20min stegmaskin eller cykel efter varje styrkepass så får benen jobba lite ändå.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart har du fått tag i den där fina ljuslyktan du har?

/ Malin

2011-03-02 @ 06:46:08
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0