MY DAY

Satt och kollade igenom mina bilder och hittade den här på Leia och Arnold. Dom är så himla söta, bästa kompisar sen dom var bebisar. Tänk att dom snart kommer få en till kompis, Leia får en kusin och Arnold ett "syskon". Och jag blir moster, hihi de ska bli så himla mysigt. Jag längtar!

Idag är de ju min födelsedag, men de har inte blivit något firande alls faktiskt. Förutom att jag bjöd på fika på jobbet. Firar ordentligt i helgen istället! Blir ju lixom så när man fyller år på en måndag, plus att jag har jobbat HELA dagen. Man kan iofs säga att jag firade genom att åka ner och träna efter jobbet. Haha, kul va? De var iaf hur skönt som helst och nu kommer jag sova som en prinsessa! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan Malin!



Har kollat runt och hittat din adress ang blogga via Iphonen. Hur gör man, och kan man lägga in bilder direkt i bloggen från Iphonen?

Tack på förhand!

Ha de gott! / Malin

2011-03-02 @ 06:38:25
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej igen!



Å va snällt om det skulle gå.

Men vad kostar den då?

/ Malin

2011-03-04 @ 07:23:14
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0