EN HELT VANLIG TORSDAG

Mitt lilla bustroll!

Idag har vi varit med Leias mormor och hälsat på min mormor. Jag ringde och önskade pannkakor så de fick vi till lunch. Min mormor gör väääärldens godaste pannkakor! Fick med mig de som blev över hem som jag tänkte ha till imorn men de är inte säkert dom finns kvar så länge. Kan inte alls låta bli!
Just nu skulle jag behöva plocka undan lite här hemma, köksbordet står i vardagsrummet fullproppat med både det ena och de andra som ska plockas ner i kartonger. De måste jag fixa idag för imorn kommer Michelle och Mio över och bakar lussebullar. Sen ikväll när Leia har somnat ska jag slå in lite av hennes julklappar. Känns skönt att redan vara klar med hennes klappar, har bara tre personer kvar att köpa till. Dags att få lite gjort då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0