MY TODAY

Idag har de verkligen varit fullrulle hela dagen. Vaknade med ett ryck imorse då jag upptäckte att jag sovit lite länge. På med träningskläder och sedan ut för att bli upplockad av Milla och Emil. Mot Häggvik för att släppa av Milla på jobbet och sen in på Maxi för att handla inför morgondagen. Efter de blev de ett grymt jobbigt pass på gymmet, var helt slut när vi var klara. Sen hem till mig för att lämna alla matvaror och en dusch för min del. Vidare hem till Emil där de var hans tur att duscha och sätta på sig rena kläder. Ner till Centrum, äta, kolla lite affärer, köpte kläder till Leia (tights 3för2, luvtröja 50% och tisha 30kr) och sen in på bolaget för att köpa diverse drycker. Efter Centrum hann jag vara hemma i kanske 15min sen blev jag ännu en gång upphämtad, denna gång av Pappa, Lena och Denise. Mot Kista Galleria för de var ju idag vi skulle på bio!! Nu ska jag bara ligga i min säng och glo på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0