VÅR DAG PÅ SKANSEN

Vilken härlig dag vi har haft! De har vart soligt och varmt men inte alls sådär hett så man har svettats. Finns rätt många platser med skugga på Skansen så de var rätt skönt att kunna ställa sig där en stund.

Leia blev sur när vi gick ifrån getterna, hon ville klappa dom men dom hade gått undan.

Minigrisarna svalkade sig i sin "pool". Så himla söta, dom ville jag klappa.

Jag hade min nya ring och en gammal favorit (döskallen)

Sen tittade vi på älgarna.

Dom hade två söta små kalvar.

Efter Skansen tog vi en promenad mot Centralen, tittade in på Zara en sväng och där hittade jag faktiskt två fina plagg som fick följa med hem. Väl hemma i Väsby igen tog jag och Leia bussen hem till Leias farmor och farfar. Dom bjöd på tacos och Leia tog ett dopp i poolen tillsammans med pappa och faster Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0