WORK AND WORK OUT

De blev inget benpass på gymmet igår, något i mitt knä gör ont när jag trycker ifrån. Kände av de i onsdags när jag avslutade träningen på steppmaskinen, tänkte inte mer på det då men igår när jag värmde upp på rodden så kände jag de igen. De gör inte outhärdligt ont men de är dumt att utmana ödet, cykla fungerar bra så jag får göra de så länge och hoppas på att de går över. Istället för ben körde vi biceps och rygg istället. Rätt nöjd med passet även om jag kände av träningsvärken i triceps och bröst. Satte PB i bänk i tisdags och de har satt sina spår. Men jag känner även att den där 10kilos-hanteln inte är långt borta nu. Började med 9kilos hantel curls igår så snart kan jag nog ta steget upp till 10. Jag ökade även på vikten i inte bara en utan två bicep/rygg-maskiner, känns galet bra!
Idag blir de dock vilodag, ska jobba 12-19 så de passar bra.

Veckans träning:

Måndag - Biceps/Rygg
Tisdag - Triceps/Bröst
Onsdag - Axlar/Mage
Torsdag - Biceps/Rygg
Fredag - Vila
Lördag - Vila
Söndag - ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0